Jako zákazník, který má vadné zboží, máte samozřejmě plné právo požadovat výměnu zboží nebo opravu, ale co když jste si vadu na zboží způsobili sami? Do obchodů se vrací naštvaní uživatelů iPhonů, kterým se kondice baterie propadla první rok užívání telefonu i o 10 %, což je opravdu hodně. Lidé vrací klasické nabíječky, protože mají ulámané koncovky. Vychází z toho, že lidé mají opravdu problém nabíjet telefony správným způsobem.
iPhony už v krabičkách nemají nabíječky, a každý si ji musí dokoupit, pokud si neschoval tu od předchozího modelu, a nebo je to jeho první iPhone. Když telefon nabíjíte, neměli byste ho používat. Baterie se přehřívá, a pokud ji navíc během nabíjení máte v obalu, ničíte ji o to více. Telefon by měl být při nabíjení naprosto v klidu, a mel by být vytažený z jakéhokoliv obalu či pouzdra. Baterie telefonu by se měla držet v rozmezí dvaceti a osmdesáti procent. Samozřejmě se stane že si třeba zapomenete nabíječku a nebo se vám telefon vybije na nulu, protože jste se třeba někde zdrželi, ale nemělo by to být pravidlem.
Klasická nabíječka je problematická v tom, že koncovka se při neopatrném zacházení opravdu může zlomit. Proto je hitem bezdrátová nabíječka na iPhone, protože na ni jen telefon položíte a ten se začne nabíjet. I s telefonem na bezdrátové nabíječce byste si během nabíjení neměli hrát, protože i pro bezdrátovou nabíječku platí stejná pravidla jako pro tu klasickou.
Zvyšte životnost nejen svého telefonu, ale i dalších zařízení tím, že je budete nabíjet tak jak se má. Jedině šetrným nabíjením se nestane to, že telefon zničíte. Reklamace většinou výrobce neuznává, pokud telefon nese stopy špatného nabíjení, a nová baterie není zrovna levná záležitost. Proto je lepší když se budete snažit iPhone nabíjet správně, protože jedině tak nebudete muset řešit problém s klesající kapacitou baterie.