Za tu cenu, no neber to! Pokud se sami v této oblasti internetového nakupování příliš nepohybujete, je možné, že pochybujete o duševním zdraví známých, kteří se neustále předvádějí s novými doplňky, elektronikou nebo (a to kolikrát doslova) nesmysly, u kterých pochybujete, že člověk, který TOHLE dokáže koupit, je duševně zdravý.
Levné zboží z Číny (ideálně v kombinaci s nulovým poštovným) začalo zahlcovat i naše doručovatelské služby a zatím co před sto lety si balíček z Číny přišli prohlédnout všichni zaměstnanci pošty, dnes už se nad tím nikdo nepozastaví.
Národ škudlilů…
O Češích je známo, že by si pro pěťák nechali koleno vrtat a jak to není ve slevě, tak to prostě nekoupí. Naše nátura je právě jedním z důvodů, proč jsou naše schránky téměř denně zaplaveny reklamními letáky a jsou tak obsáhlé, že k jejich prozkoumání si pomalu musíte vzít dovolenou. Pokud máte doma člena domácnosti v důchodu, dá se u některých sledovat přímo syndrom slevové horečky. Sice to nepotřebují, ale je to v akci a jednou by se to mohlo hodit, no ne? Zakoupená věc je (při troše štěstí) jednou, dvakrát využitá k účelu svému, aby se následně schovala k ostatním (stejně neuvěřitelně výhodně zakoupeným) věcem.
Usmáli jste se při této myšlence alespoň trochu? Vidíte v popisu výše svojí maminku, tatínka, babičku,..?
….a vy v čele
A co tahle myšlenka: v posedlé touze být členem stáda a být in, prosedíte celé večery na zahraničních portálech, nabízející levné zboží (a stejně hledáte to nejlevnější). Poslušně zaplatíte (většinou kolem pár stovek, někdy i méně) za nepřebernou kupu cetek. Měsíc poctivě a netrpělivě čekáte (mezitím pro zkrácení dlouhé chvíle uděláte další dvě tři objednávky). Konečně je to tady! Nedočkavě trháte obálku z Dálného východu. Důkladně si novou trofej osaháte, vyzkoušíte, jednou či dvakrát použijete a….zapomenete. Vzpomenete si akorát při úklidu, kdy na věc náhodou narazíte, možná se trochu usmějete (No nejsem já hlupák, proč jsem to vlastně kupoval?) a založíte.
Pořád nevidíte souvislost?